你愛上的是鏡中得那一個自己
然而最終我們都無法在這期限裡,
開啟彼此心中那一個和我們各自心中一樣上鎖的盒子...


我竟不自覺得為你們慶幸著,你們已離我遠去
而我卻還是現在自我的窠臼終無法自拔
所以也因此為你們感到欣喜
謝謝現在
你們能脫離我約束你們得窠臼
好好得獨自活著


正再好好努力著
脫離這窠臼
雖然
還是感到非常得無力...

===

THE ENGE of LOVE


What have you got against me?
You might be dead tomorrow.
Live while you can, live all you can.
I won't see you again?
Of course not.

SONG:
#For in my heart there'll be a love song
#A song I long to sing to you#

You've got raindrop running  down your cheek.
Just like a tear.
...

LETTER:
"You're all love. You're all my need.
"You're what I see in front of me.
"And if I look over my shoulder,there...
"There, I can see your smile.
"All hounur I would give up for you.
"I could accept defeat if you were by my side.


===


很有感觸的詞句
所以就留下一點痕跡在這

arrow
arrow
    全站熱搜

    水晶彣 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()