如果我是吸血鬼,我會在妳你煩腦憂愁臉上逐年出現歲痕時,親吻妳你臉上那屬於我的珍寶。

If I'm a Vampire, I'll kiss your broken heart when you tears for older face.

 

我是吸血鬼,不會老。

and I'm a Vampire, still young.

而我卻愛著那,我終將不能改變你的蛻變;

I can't change your life, but I still can't stop to loving you.

是那麼珍貴的永遠。

because you're always my dear.

 

我是吸血鬼,不會老。

but I'm a Vampire, still young.

我習慣孤傲寂寞生活,認定命中註定孤寂得我;

I have lonely long life, like a devil trap.

卻深愛著你的特別—有盡的瞬間永恆。

suddenly, I fall in love with your special.

 

我是吸血鬼,不會老。

Yes,I'm a Vampire, I can't dead like an old man.

因此,我能愛妳,永遠。

For these reasons, I can love you, FOREVER.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

arrow
arrow
    全站熱搜

    水晶彣 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()