As you did。
The time you said so~
=======
Let me teach you how to dance(讓我教你跳舞吧)
Let me lead you to the floor(讓我牽你手走進舞池)
Simply place your hand in mine(將你手放我手心)
And then think of nothing more(然後就不要再想其他)
Let the music cast its spell(讓音樂是放魔力吧)
Give the atmosphere a chance(讓氣氛浪漫融洽)
Simply follow where I lead(跟著我步步前行)
Let me teach you how to dance(讓我教你跳舞吧)
=====
↑↑↑
(伊旺麥奎格)諾曼沃恩唱給心愛的碧雅翠斯波特小姐(芮妮齊薇格)
=====

When You Taught Me How To Dance

When you taught me how to dance
Years ago, with misty eyes
Every step and silent glance
Every move, a sweet surprise
Someone must have taught you well
To beguile and to entrance
For that night you cast your spell
And you taught me how to dance

Like reflections in a lake
I recall what went before
As I give, I'll learn to take
And will be alone no more
Other lights may light my way
I may even find romance
But I won't forget that night
When you taught me how to dance

Cold winds blow
But on those hills you'll find me
And I know
You're walking right behind me

When you taught me how to dance
Years ago, with misty eyes
Every step and silent glance
Every move, a sweet surprise
Someone must have taught you well
To beguile and to entrance
For that night you cast your spell
And you taught me how to dance


==========
波特小姐的片尾曲
==========
波特小姐:彼得兔的誕生 Miss Potter 上映日期:2007-01-19 類 型: 劇情、歷史/傳記

完整描繪世界暢銷童書繪本『比得兔』作者碧雅翠絲.波特她那充滿童趣、幻想的創作世界,以及和出版商諾曼沃恩之間刻骨銘心的愛情故事。

在碧雅翠絲波特(芮妮齊薇格 飾)的創作幻想裡,比得兔和牠的好友們不時地和波特小姐互動,有時不乖的牠們,總愛調皮地跑來跑去或是扭扭屁股,故意不讓波特小姐上色在牠們身上,讓波特小姐又氣又好笑,對於波特小姐來說,比得兔們是她最好的朋友,所有生活上的喜怒哀樂都能和牠們分享與共。波特小姐隨手意外畫出的插畫,獲得了出版書商諾曼沃恩(伊旺麥奎格 飾)的注意,諾曼在努力的說服之下,讓波特小姐同意出版比得兔的插畫書,而這樣的合作下也促成了一段浪漫動人的愛情故事……。
==========

這部片上映的時候我就很想看了~但是一直拖拖拖~到現在才看到~
不過!!
真的很好看!!
我喜歡~
很愛!!!
波特小姐的天生浪漫~幻想的事物都很可愛~思想很單純簡單~生長環境也是~對於自己想要的她很能把持自我!!
我喜歡她的單純
她的浪漫天真
她的簡單樸實
和對自我目標追求的堅持毅力
!!我愛!!

Related Posts with Thumbnails

arrow
arrow
    全站熱搜

    水晶彣 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()